Regulamin gwarancji
§1 Postanowienia ogólne
- Regulamin gwarancji
- §1 Postanowienia ogólne
- Cybergadgets jest prowadzony przez CyberGadgets.pl Sp. z o. o., z siedzibą w 28-300 Jędrzejów przy ul. Mikołaja Kopernika 17, tel.: +48 537 009 144, e-mail: biuro@cybergadgets.pl zwany dalej Usługodawcą.
- Spółka CyberGadgets świadczy usługi w postaci naprawy gwarancyjnej używanego sprzętu elektronicznego, dla przedsiębiorców oraz konsumentów, którzy zakupią sprawny sprzęt elektroniczny w Loombard.pl oraz przez portal internetowy www.cybergadgets.pl
- Odpowiedzialność Usługodawcy z tytułu gwarancji obejmuje wady powstałe w okresie trwania gwarancji, z wyłączeniem wad powstałych z winy użytkownika.
- Klient jest uprawniony do skorzystania z usługi gwarancji w przypadku zakupienia usługi gwarancji w lombardzie, w którym nabędzie sprzęt elektroniczny, bądź w siedzibie CyberGadgets, z możliwością wysyłki, jeśli dokona zakupu przez portal internetowy www.cybergadgets.pl
- Usługodawca nie gwarantuje, że każda usterka będzie możliwa do usunięcia w ramach gwarancji, wówczas urządzenie zostanie wymienione na takie samo, lub podobne o parametrach odpowiadających lub lepszych niż sprzęt uszkodzony.
- W przypadku sytuacji, gdy zakupiony sprzęt elektroniczny ulegnie uszkodzeniu z winy jego nabywcy (zalanie, niewłaściwe użytkowanie, usterka mechaniczna i inne), wówczas Usługodawca zaproponuje odpłatną naprawę sprzętu na preferencyjnych warunkach.
- W przypadku określonym w punkcie 6 Usługodawca przedstawi ofertę odpłatnej naprawy uszkodzonego urządzenia. W razie jej akceptacji przez Klienta Usługodawca dokona naprawy w terminie w niej przedstawionym.
- Klient oznacza osobę fizyczną lub prawną realizującą swoje uprawnienia z tytułu gwarancji lub zlecającą usługę w postaci odpłatnej naprawy sprzętu elektronicznego.
- §2 Nabycie uprawnień z gwarancji oraz jej realizacja
- Klient jest uprawniony do nabycia usługi gwarancji na urządzenie którego zakupu dokona w Loombard.pl bądź przez portal internetowy www.cybergadgets.pl. W razie podjęcia decyzji o wykupie tej usługi klient otrzyma wydruk karty gwarancyjnej wraz z fakturą, którą Klient jest zobowiązany opłacić na miejscu w lombardzie, bądź przelewem online jeżeli dokona zakupu bądź przez portal internetowy www.cybergadgets.pl.
- Gwarancja jest udzielana na okres 6 albo 12 miesięcy od dnia zakupu sprzętu elektronicznego, w zależności od wyboru opcji gwarancji.
- Gwarancja dotyczy zapewnienia sprawnego i bezawaryjnego działania sprzętu elektronicznego w okresie gwarancyjnym w razie powstania usterki, za którą nie odpowiada Klient.
- W przypadku, gdy sprzęt ulegnie uszkodzeniu, wówczas Klient dokonuje stosownego zgłoszenia Usługodawcy za pośrednictwem formularza znajdującego się na stronie internetowej Usługodawcy w strefie klienta www.cybergadgets.pl. Usługodawca zamawia kuriera na swój koszt w obydwie strony (od Klienta do Usługodawcy oraz po dokonaniu naprawy bądź weryfikacji uszkodzeń od Usługodawcy do Klienta). Klient jest zobowiązany do prawidłowego przygotowania sprzętu do wysyłki.
- §3 Ochrona danych osobowych
- Nabywając usługę z tytułu gwarancji Klient wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przez administratora danych osobowych, którym jest CyberGadgets.pl, w celu realizacji uprawnień Klienta z tytułu gwarancji oraz ewentualnej odpłatnej naprawy.
- §4 Postanowienia końcowe
- W przypadku spraw nieuregulowanych przez niniejszy regulamin, stosowane będą przepisy Kodeksu Cywilnego, oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. – o prawach konsumenta – w zakresie odnoszącym się do konsumentów.
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za problemy wynikające z otrzymania od Kupującego nieprawidłowych danych oraz za działanie w imieniu klienta z przekroczeniem umocowania.
- Sprzedający zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w Regulaminie. Wprowadzone zmiany mają zastosowanie do zleceń złożonych po dacie opublikowania zmian.
- Niniejszy Regulamin aktualny jest na dzień 01 lutego 2024 roku.