Regulamin gwarancji

§1 Postanowienia ogólne

  1. Regulamin gwarancji
  2. §1 Postanowienia ogólne
  3. Cybergadgets jest prowadzony przez CyberGadgets.pl Sp. z o. o., z siedzibą w 28-300 Jędrzejów przy ul. Mikołaja Kopernika 17, tel.: +48 537 009 144, e-mail: biuro@cybergadgets.pl zwany dalej Usługodawcą.
  4. Spółka CyberGadgets świadczy usługi w postaci naprawy gwarancyjnej używanego sprzętu elektronicznego, dla przedsiębiorców oraz konsumentów, którzy zakupią sprawny sprzęt elektroniczny w Loombard.pl oraz przez portal internetowy www.cybergadgets.pl
  5. Odpowiedzialność Usługodawcy z tytułu gwarancji obejmuje wady powstałe w okresie trwania gwarancji, z wyłączeniem wad powstałych z winy użytkownika.
  6. Klient jest uprawniony do skorzystania z usługi gwarancji w przypadku zakupienia usługi gwarancji w lombardzie, w którym nabędzie sprzęt elektroniczny, bądź w siedzibie CyberGadgets, z możliwością wysyłki, jeśli dokona zakupu przez portal internetowy www.cybergadgets.pl
  7. Usługodawca nie gwarantuje, że każda usterka będzie możliwa do usunięcia w ramach gwarancji, wówczas urządzenie zostanie wymienione na takie samo, lub podobne o parametrach odpowiadających lub lepszych niż sprzęt uszkodzony.
  8. W przypadku sytuacji, gdy zakupiony sprzęt elektroniczny ulegnie uszkodzeniu z winy jego nabywcy (zalanie, niewłaściwe użytkowanie, usterka mechaniczna i inne), wówczas Usługodawca zaproponuje odpłatną naprawę sprzętu na preferencyjnych warunkach.
  9. W przypadku określonym w punkcie 6 Usługodawca przedstawi ofertę odpłatnej naprawy uszkodzonego urządzenia. W razie jej akceptacji przez Klienta Usługodawca dokona naprawy w terminie w niej przedstawionym.
  10. Klient oznacza osobę fizyczną lub prawną realizującą swoje uprawnienia z tytułu gwarancji lub zlecającą usługę w postaci odpłatnej naprawy sprzętu elektronicznego.
  11. §2 Nabycie uprawnień z gwarancji oraz jej realizacja
  12. Klient jest uprawniony do nabycia usługi gwarancji na urządzenie którego zakupu dokona w Loombard.pl bądź przez portal internetowy www.cybergadgets.pl. W razie podjęcia decyzji o wykupie tej usługi klient otrzyma wydruk karty gwarancyjnej wraz z fakturą, którą Klient jest zobowiązany opłacić na miejscu w lombardzie, bądź przelewem online jeżeli dokona zakupu bądź przez portal internetowy www.cybergadgets.pl.
  13. Gwarancja jest udzielana na okres 6 albo 12 miesięcy od dnia zakupu sprzętu elektronicznego, w zależności od wyboru opcji gwarancji.
  14. Gwarancja dotyczy zapewnienia sprawnego i bezawaryjnego działania sprzętu elektronicznego w okresie gwarancyjnym w razie powstania usterki, za którą nie odpowiada Klient.
  15. W przypadku, gdy sprzęt ulegnie uszkodzeniu, wówczas Klient dokonuje stosownego zgłoszenia Usługodawcy za pośrednictwem formularza znajdującego się na stronie internetowej Usługodawcy w strefie klienta www.cybergadgets.pl. Usługodawca zamawia kuriera na swój koszt w obydwie strony (od Klienta do Usługodawcy oraz po dokonaniu naprawy bądź weryfikacji uszkodzeń od Usługodawcy do Klienta). Klient jest zobowiązany do prawidłowego przygotowania sprzętu do wysyłki.
  16. §3 Ochrona danych osobowych
  17. Nabywając usługę z tytułu gwarancji Klient wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przez administratora danych osobowych, którym jest CyberGadgets.pl, w celu realizacji uprawnień Klienta z tytułu gwarancji oraz ewentualnej odpłatnej naprawy.
  18. §4 Postanowienia końcowe
  19. W przypadku spraw nieuregulowanych przez niniejszy regulamin, stosowane będą przepisy Kodeksu Cywilnego, oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. – o prawach konsumenta – w zakresie odnoszącym się do konsumentów.
  20. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za problemy wynikające z otrzymania od Kupującego nieprawidłowych danych oraz za działanie w imieniu klienta z przekroczeniem umocowania.
  21. Sprzedający zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w Regulaminie. Wprowadzone zmiany mają zastosowanie do zleceń złożonych po dacie opublikowania zmian.
  22. Niniejszy Regulamin aktualny jest na dzień 01 lutego 2024 roku.